FAQ – Ofte stillede spørgsmål

Velkommen til Drivi support. Du er velkommen til at give os feedback eller spørge os om ethvert problem på info@drivi.dk

Spørgsmål

Hvordan bestiller man programmet?

Drivi bestilles online over hjemmesiden via topmenuen på knappen opret køreskole. Bare følg de simple skridt, og du er klar til at drive din nye papirløse køreskole – der er ingen binding og det er helt gratis for det første hold.

Hvordan foregår betaling?

Betaling foregår online med en engangsbetaling, ud fra hvilken pakke du vælger – der er intet abonnement.

Vil jeg kunne flytte data fra det program jeg bruger nu, over i Drivi?

Kontakt gerne vores support og angiv hvilket program du bruger, så vil vi kigge på mulighederne for at importere data fra dit program.

Kan administrationssystemet bruges af alle køreskoler?

Ja, køreskolesystemet er tilgængeligt for køreskoler i hele Danmark, både små såvel som store og er fuldt oversat til flere sprog.
Udover dansk kan hele systemet også bruges på engelsk og tysk og har du brug for et andet sprog, så kontakt os.

Hvornår startede Drivi?

Drivis udvikling startede i 2014 og gik i en intensiv testfase i 2017. I oktober 2018 startede det første hold på en køreskole i Drivis køreskole system. Alle Drivis funktioner er fuldt gennemtestede i praksis i køreskoler.

Skal man have internetforbindelse for at bruge systemet?

Drivi er udviklet så det også fungerer godt på en meget langsom internetforbindelse. Du skal bruge internetforbindelse, men Drivi fungerer fint selv på en langsom 2G (GPRS) forbindelse.

Hvordan virker kalenderen?

Se mere på vores eksport kalender supportside.

Kan jeg få rabat?

Ja, naturligvis 🙂
— køber du adgang til 20 elever er prisen 110,- per elev.
— køber du adgang til 50 elever koster det 95,- per elev.
— køber du adgang til 100 elever er prisen kun 89,- per elev.
— SMSer koster 25 øre stykket og købes i pakker af 400 ad gangen.